poniedziałek, 9 stycznia 2017

Jestem przeziębiona

Niestety dopadła mnie choroba. Katar nie daje mi żyć a ból gardła nie pozwala nic powiedzieć. Postanowiłam więc pokazać wam czym się będę zajmować przez ten tydzień. Co którzy mnie znają wiedzą ze lubię się uczyć więc jak się domyślacie to właśnie to będę robić. Moźe zastanawiacie się czemu akurat teraz chcę wam pokazać coś czego się uczę albo myślicie że to będą totalne nudy. To zależy co Was interesuje. Mnie interesuje biologia i w końcu doszliśmy na rozszerzeniu do zwierząt które zaczynają się dłuuuuuuugim działem pt. BEZKRĘGOWCE i właśnie o nich będę mówić.
Wcześniejsze tematy o np. hormonach roślinnych też były ciekawe ale wcześniej nie wpadłam na pomysł żeby opowiadać wam o tym że  w np. w niektórych  sklepach można kupić hormon którego używają kwiaciarki by kwiaty dłużej utrzymywały się w wodzie. Znacie pewnie to że  dostajecie kwiaty albo kupujecie je a one od razu padają u Was lub u kogoś bliskiego w domu? Kupcie cytokinine. Opóźnia ona starzenie się roślin.
Ale teraz Bezkręgowce

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz