wtorek, 31 stycznia 2017

Szacunek w rodzinie

Czasami opowiadam wam o tym jak jest u mnie w domu. Czasami lepiej czasami gorzej ale ostatnimi czasy tylko gorzej. Coraz bardziej nie mogę tego wytrzymać więc wypisuje się, nie chcę już być córką moich rodziców Ponieważ mnie nie szanują uważają mnie wciąż za małe dziecko Przypominając mi że mam już 18 lat to nielogiczne są podli bezczelni aroganccy uważają się za najmądrzejszych na świecie Mam już dość Jeżeli oni nie będą mnie szanować To w takim razie ja nie będę szanować ich ale w takim razie co to za rodzina? Żadna. W takim razie się z niej wypisuje nie chcę być już córką swoich rodziców nasze stosunki ogranicze do minimum będę tylko osobą na ich utrzymaniu oraz  mieszkanką w ich domu ale nikim więcej ponieważ jeżeli chciałabym być kimś więcej czyli na przykład córką to musiałabym od nich więcej wymagać chociażby owego szacunku którego nigdy nie będzie przynajmniej od nich wobec mnie, bardzo dużo przez nich Wycierpiałam a oni tego nie rozumieją są pewni że wszystko zrobili dobrze ale to nieprawda i mimo że powiedziałam to im w post to i tak nie doszło to do ich świadomości więc kończę z tym. układam sobie wszystko od nowa a kiedyś za parę lat ułoże sobie wszystko na prawdę od samego początku i będę wolna tego całego syfu
Życzcie mi powodzenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz