niedziela, 29 stycznia 2017

Mamy mamy

Rodzice wkurzają, czasem się ich boimy ale prócz tych momentów kiedy stwierdzamy że są nawet fajni zazwyczaj ich nienawidzimy. Czemu? Bo są rodzicami którzy POWINNI zachowywać się dojrzale, POWINNI być wzorem do naśladowania i POWINNI robić coś żeby stworzyć nam azyl i wychować nas na dobrych ludzi.
Jak na razie jeżeli chodzi o moich rodziców to nigdy nie jest wielce kolorowo. U was pewnie też.
Wczoraj miałam taki moment kiedy B. mnie odwiózł do domu. Mama nas przywitała i naprawdę zajebiście się zachowywała. Taka wyluzowana. Zaczęłam się nawet zastanawiać "kurde, za co ja ją tak nienawidzę?". Potem weszła do mojego pokoju. Na łóżku leżała książka z biblioteki i dwie torebki. Zrzuciła to na podłogę krzycząc "miałaś to kurwa posprzątać". I w tedy mi się przypomniało za co jej nienawidzę. Za to że nie zachowuje się jak mama i za to że mnie nie szanuje. Nie ma normalnego podejścia. Zamiast powiedzieć ostrym tonem "Kryśka masz sprzątnąć do cholery to łóżko", to zrzuca mi rzeczy z niego? Mamy się tak nie zachowują a przynajmniej nie powinny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz